در ایام مبارک شعبانیه صورت گرفت... ارشادات پدرانه و مواعظ روشنگرانه مرجع عالیقدر شيخ نجفی (دام ظله) برای گروههای مختلف

در ایام مبارک شعبانیه صورت گرفت... ارشادات پدرانه و مواعظ روشنگرانه مرجع عالیقدر شيخ نجفی (دام ظله) برای گروههای مختلف



12/3/2023



خطاب به جمعی از استادان قم: ترجیح کردار بر گفتار از مهمترین اولویات رجال دین برای موفقیت رسالت اجتماعی خویش

مرجع عالیقدر (دام ظله) از هیأتها و گروههای مختلفی که از عراق و کشورهای خارجی، بویژه گروهی از خدام مرقد مطهر ابوالفضل، و برخی شهرهای عراق و استادان حوزه علمیه شهر مقدس قم و جمهوری اسلامی ایران و پاکستان آمده بودند، استقبال کردند.

این استقبال ضمن کارهای روزانه ایشان در استقبال از هیأتها و گروه های مختلف صورت گرفت که در خلال آن ایشان ارشادات پدرانه و روشنگرانه خود را به آنان تقدیم فرمودند.

ایشان مجموعه ای نصایح و ارشاداتی را به آنان تقدیم کرد که از مهمترین آنها می توان به ضرورت محاسبه روزانه و مستمر نفس برای رضای خداوند (عز و جل) اشاره کرد.

ایشان تاکید کردند که رجال دین باید کردار را بر گفتار مقدم بدارد و این امر را به مردم نشان دهد تا رضای خداوند را کسب کند. بدین وسیله است که می تواند رساله تبلیغ دین خدا را به انجام برساند. ایشان همچنین بر اهمیت جایگاه نجف اشرف و جایگاه والایی که خداوند از بین مراقد اولیا و اوصیا به مرقد حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) داده است، تاکید کردند.

در این دیدار هیأتها و میهمانان سؤالاتی را مطرح کردند و ایشان به همه آنها پاسخ دادند. در پایان هیأتها مراتب تقدیر و تشکر خود را از ایشان اعلام نمودند.










به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره