اقامه سمینار بحث و گفتگو درباره سیره زندگی اهل بیت (علیهم السلام) توسط دفتر نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر نجفی در الدیوانیه

اقامه سمینار بحث و گفتگو درباره سیره زندگی اهل بیت (علیهم السلام) توسط دفتر نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر نجفی در الدیوانیه



28/2/2023


دفتر نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله) در استان الدیوانیه/غماس سمیناری درباره سیره زندگی اهل بیت (سلام الله علیهم اجمعین) اقامه کرد.

شیخ عماد الحجیمی در این دیدارها بر اهمیت شناخت سیره زندگی ائمه معصومین (سلام الله علیهم) تاکید فرمود و همچنین بر ضرورت بهرمندی از میراث گرانبهای ایشان که هیچ زمان و مکانی آن را محدود نمی کند، تاکید کردند. ایشان بیان کردند که این میراث منحصر بر هیچ گروه یا طبقه و جماعتی نیست، بلکه بقا و استمرار سیره زندگی ایشان در واقع بر گرفته از کتاب خداوند و ترجمان آن کتاب عظیم و زبان ناطق آن هستند.

ایشان افزودند: "ما باید همیشه و در هر زمانی در راه تهذیب نفس تلاش کنیم و این سیره پایدار و زنده را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم. این سیره، سیره صحیح تفکر و زندگی انسان است. همچنین این سیره چشمه امید و پیروزی بر باطل را در ما زنده نگه می دارد تا – آنگونه که آن بزرگواران خواستند- آزاد زندگی کنیم و رضایت خداوند متعال را کسب کنیم.

آقای الحجیمی سخنان خود را با تقدیم تبریک و تهنیت به ساحت مقدس امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) و همه مراجع عظام، به مناسبت میلاد ائمه اطهار (علیهم السلام) به پایان بردند.




به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره