دیدار هیأتی از طلاب علوم قرآن کریم با مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله)

دیدار هیأتی از طلاب علوم قرآن کریم با مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله)



10/2/2023


     هیأتی از دانشجویان آموزشگاه علوم قرآني "النبأ العظیم" در شهرستان الکحلاء از توابع استان میسان از دفتر مرکزی مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله) در نجف اشرف دیدار کرده و از مواعظ و ارشادات روشنگرانه ایشان بهرمند شدند.

ایشان در این دیدار بر اهمیت تدبر در قرآن کریم و تعمق در آیات شریف آن و ضرورت ترویج فرهنگ قرآن در جامعه و تربیت فرزندان بر اساس آموزه های قرآن کریم، و قرائت صحیح این کتاب آسمانی تاکید کردند.

   ایشان همچنین بر اهمیت توجه به الثقلین "قرآن و اهل بیت" (علیهم السلام) تاکید کرده و خاطرنشان کردند: تمسک به این دو و پیروی از آموزه های آنها بر اساس توصیه پیامبر اسلام امری واجب است. زیرا تنها راه رستگاری فرد و جامعه تمسک و چنگ زدن به قرآن و عترت اهل بیت است، و همین دو رکن ضامن عبور از پل صراط در روز قیامت و توفیق در دنیا و آخرت هستند.

    ایشان به دست اندرکاران و مسؤولان این مرکز آموزشی و تلاش برای ترویج فرهنگ قرآن و تربیت حافظان قرآن کریم و تبیین احکام و آموزه های آن، و آموزش قرائت صحیح قرآن به دانش آموختگان، تبریک گفته و برای آنها توفیق روزافزون خواستار شده و در پیشگاه خداوند دعا کردند که در زمره حاملان و حافظان قرآن کریم باشند.

     از سوی دیگر هیئت بخشی از اقدامات این مرکز را به ایشان گزارش داده و شماری از دانش آموختگان در حضور ایشان به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند. در پایان هیئت برای ایشان دعای سلامتی و تندرسی کرده و از بیانات و ارشادات پدرانه ایشان تشکر کردند.




به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره