گروه مومنان فوج فوج به سوی دفتر مرجع عالیقدر نجفی رهسپار شده تا ولادت با سعادت امام علی (ع) را به ایشان تبریک گویند

گروه مومنان فوج فوج به سوی دفتر مرجع عالیقدر نجفی رهسپار شده تا ولادت با سعادت امام علی (ع) را به ایشان تبریک گویند



6/2/2023


    مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله) از گروهی از مومنان، شخصیت های دینی، آکادمیک و بزرگان عشایر، که برای تبریک این ولادت به دفتر ایشان مشرف شدند، استقبال کردند. اضافه بر این گروهی از زوار غیر عراقی بویژه از جمهوری اسلامی ایران و پاکستان اسلامی و هندوستان به طور جداگانه با ایشان دیدار کرده و این روز با سعادت را به ایشان تبریک گفتند. این گروهها که برای زیارت مرقد مطهر امام علی (ع) به نجف اشرف آمده بودند، با ایشان دیدار کردند تا از بیانات روشنگرانه مرجع عالیقدر (دام ظله) بهرمند شوند.

    مرجع عالیقدر نجفی نیز مجموعه ای از ارشادات و مواعظ روشنگرانه ای را تقدیم حاضران کردند و بر لزوم تعهد و پایبندی به ولایت امیرالمؤمنبن تاکید کردند. ایشان همچنین تاکید کردند که مومن واقعی باید به صفات و ویژگی های اهل بیت آراسته شود تا رضایت خداوند متعال را کسب کند.

   ایشان در این دیدار به مجموعه ای از سوالات پاسخ دادند و به مدیحه ها و تلاوتهای دینی که هیئت ها در حضور ایشان سرودند، گوش دادند.

   از سوی دیگر هیئت ها نیز به نوبه خود مراتب تقدیر و تشکر  خود را از ایشان اعلام نمودند و از خداوند منان برای ایشان سلامتی و بهروزی خواستار شدند. 








به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره