مشارکت نماینده مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله) در جشنواره سالانه مرکز میراث حله

مشارکت نماینده مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله) در جشنواره سالانه مرکز میراث حله



2/4/2023


   آقای شیخ علی نجفی (دام تاییده) نماینده مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله) و رئیس دفتر مرکزی ایشان در نجف اشرف در فعالیتهای شانزدهمین جشنواره سالانه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) که در مرکز میراث حلّه وابسته به مرقد مطهر ابوالفضل العباس برگذار گردید، شرکت نمودند. جشنواره این سال تحت عنوان یادآوری سیره حیات علامه سید علی شناوه وتوت، برگذار گردید.

    آقای شیخ علی نجفی در خلال سخنان خود به این مناسبت در مورد نقش بارزی که امام حسن مجتبی (علیه السلام) در پاسداری از اسلام محمدی اصیل داشتند و همچنین حمایت آن امام از شیعیان و محبان اهل بیت در برابر تروریسم اموی به عهده داشتند، سخنرانی کردند.

    ایشان همچنین در مورد جایگاه بارز و فضل امام حسن مجتبی (علیه السلام) در روایات رسول اکرم (صلوات الله علیه) و سیره مبارک آن امام که باید همه محبان آن را الگو قرار دهند، سخنانی ایراد فرمودند.

     ایشان همچنین در مورد شخصیت و جایگاه علامه سید علی شناوه وتوت و تاثیر ایشان در ترویج نهج و سیره اهل بیت به عهده داشتند و تاثیر فکری و معنوی ژرف ایشان بر جامعه سخنرانی کردند.

    شایان ذکر است که شانزدهمین جشنوراه به میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) اختصاص دارد و نام مبارک ایشان را به دوش می کشد. این جشنوراه از سوی مرکز میراث حلّه و با اشراف و حمایت مرقد مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین و ابوالفضل برگذار گردید.






به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره