حمایت نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله) در بصره از یک گردهمایی در محکومیت اهانت به قرآن کریم

حمایت نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله) در بصره از یک گردهمایی در محکومیت اهانت به قرآن کریم



6/8/2023


     نمایندگی دفتر مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله) در استان بصره/شهرستان الدیر، از یک گرهمایی که برای محکومیت اهانت به قرآن کریم صورت گرفته بود، حمایت کرد.

    شیخ مثنی الربیعی در خلال این گردهمایی به گروهی از جوانان غیور پیوسته و خاطرنشان کردند: ما اقدامات توهین آمیز علیه قرآن کریم به دست یک کافر را به شدت محکوم می کنیم. آنان به جای آنکه در حقانیت این کتاب بنگرند، بیاندیشند، و به آن ایمان آورند، آن را مورد استهزا و تمسخر قرار می دهند، بلکه العیاذ بالله، کار آنان به جایی رسیده است که به این کتاب توهین می کنند و هتک حرمت آن را مباح می-دانند! البته جای تعجب هم ندارد؛ زیرا این حقارتی است که خداوند آن را مستحق چنین افرادی قرار داده و فرموده: (وَمَنْ يُهِنِ اللَّهُ فَمَا لَهُ مِنْ مُكْرِمٍ).    هر که خداوند او را تحقیر کند، دیگر شخصی نمی تواند کرامتی به وی بخشد.

   ایشان افزودند: "امروز همراه گروهی از جوانان غیور و خیرخواه بصره در برابر این هتک حرمتها و این هجوم بی امان علیه دین مبین اسلام ایستادگی کرده و آن را محکوم می کنیم. این هتک حرمت به کتاب خداوند (عز وجلّ)، را نه تنها محکوم می-کنیم، بلکه گوش به فرمان مرجعیت دینی در نجف اشرف هستیم. همه ما فرزندان این مرجعیت دینی هستیم و از مقدسات اسلام دفاع می کنیم".

    آقای الربیعی فر ضرورت هوشیاری، آگاهی و شناخت توطئه های دشمنان و اهداف پنهان مبارزه با اسلام تاکید کرده و خاطرنشان کردند که اینان هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.




به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره