مشارکت نماینده مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله) در مراسم اولین نشست مخترعان عراق در شهرستان کوفه

مشارکت نماینده مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله) در مراسم اولین نشست مخترعان عراق در شهرستان کوفه



13/7/2023


   نجفی: از موسسات دولتی و مسئولان عتبات عالیات و شرکت های ذی ربط می-خواهیم از استعدادهای علمی و فکری حمایت کنند

    آقای شیخ علی نجفی (دام تاییده) نماینده مرجع عالیقدر جفی (دام ظله) و مدیر دفتر مرکزی ایشان در نجف اشرف در اولین نشست مخترعان عراق مشارکت کردند. این نشست توسط گروه رسانه ای المستقل و با حمایت مسجد اعظم کوفه، و موسسه فرهنگ و توسعه الانوار النجفیه وابسته به دفتر مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله) است، برگذار گردید.

   آقای شیخ علی نجفی (دام تاییده) مدیر دفتر مرکزی مرجع عالیقدر(دام ظله) و مدیر کل موسسه فرهنگ و توسعه الانوار النجفیه در خلال سخنرانی خود در افتتاحیه این نسشت خاطرنشان کردند: " از همه دانشمندانی که در این زمینه تلاش کردند قدردانی می کنیم. مراجع عظام تقلید معتقدند عراق همچنان توانمند است و می تواند به همه جهان-و نه فقط منطقه- خدماتی ارائه دهد، این کشور از نظر علمی، فرهنگی و اقتصادی از توانایی بالایی برخوردار است.

   ایشان در این مشارکت تلاشهای مسجد اعظم کوفه، گروه رسانه ای المستقل، موسسه فرهنگ و توسعه الانوار النجفیه قدردانی نموده و از اقدامات مسئولان این موسسات جهت پیشبرد علم و حمایت از مخترعان عراق تشکر کردند. ایشان همچنین از موسسات دولتی، موسسات وابسته به عتبات عالیات، و دیگر شرکتهای عراقی ذی برط را به اهتمام ویژه به مخترعان و حمایت از ابتکارات آنان که در خدمت کشور و جامعه عراق است، دعوت کردند.




به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره