استقبال مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله) از هیئت هایی از عراق و کشورهای خارجی

استقبال مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله) از هیئت هایی از عراق و کشورهای خارجی



4/7/2023


    مرجع عالیقدر نجفی (دام ظله) از هیئت هایی که از عراق و کشورهای خارجی برای بهره از بیانات و نصایح مرجع عالیقدر با ایشان دیدار کردند، استقبال کرد. ایشان در این بیانات تاکید کردند که انسان مومن باید در دورن خود راه و نهج مستقیمی در نظر گیرد و آن را میزان اعمال خود قرار دهد؛ این میزان همانا ایمان و تقوای الهی است. باید اخلاق نیک و حسنه ای که خداوند برای خیر دنیا و آخرتمان به آنها امر فرموده، به نسلهای بعد و کودکان ما منتقل گردد تا بتوانیم نسلی پرورش دهیم که بتواند در برابر خطراتی که جوامع ما را تهدید می کند مقاومت کنند و از جامعه پاسداری کنند. ایشان همچنین تاکید کردند: همه اعمالی که انسان انجام می دهد از نماز، روزه، و اقامه مناسک حسینی، تنها از اهل تقوا پذیرفته می شود؛ روشن است که شرط قبولی همه طاعات و عبادات تقوای خداوند و اخلاص در عمل است.

   ایشان بیان فرمودند: امیرمومنان (علیه السلام) امام متقیان است، و شیعیان و محبان امام باید اهل تقوا باشند تا شفاعت و توجه امام در دنیا و آخرت را بدست آورند.

   ایشان در خلال سخنان خود تاکید فرمودند: علامت و نشانه قبولی زیارت مراقد اهل البیت (علیهم السلام) ایجاد تغییر در رفتار، و گفتار، و کردار افراد در زندگی روزمره است که شمال رفتار با خانواده و جامعه است. این چنین انسان می تواند الگوی جامعه باشد و عامل اصلاح و تغییر جامعه خویش گردد.




به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره