پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر حسین نجفی(دام ظله) به مناسبت شهادت حضرت علامه سید حسن نصر الله(قدس سره)

پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ بشیر حسین نجفی(دام ظله) به مناسبت شهادت حضرت علامه سید حسن نصر الله(قدس سره)



28/9/2024


شماره: 867

تاریخ: 24 ربیع الاول1446هـ موافق با 28/9/2024م

بسم الله الرحمن الرحیم

(وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ * ‏فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُواْ بِهِم مِّنْ خَلْفِهِمْ أَلاَّ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ ‏وَلاَ هُمْ يَحْزَنُونَ).‏ صَدَقَ اللّهُ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ

با کمال درد و اندوه شهادت فخر مجاهدان، سید مقاومت و نوه سید الشهداء امام حسین (علیه السلام) حضرت علامه سید حسن نصرالله(قدس سره) را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) تسلیت عرض می نماییم.

و به فرزند حضرت زهرا(علیها السلام) وصولشان را به شهادتی که آرزو داشت تبریک عرض می کنیم؛ شهادتی که به دست فروعنیان زمان و فرزندان قاتلان انبیاء صورت گرفت تا به اجداد طاهرینش، صدیقان، شهدا و صالحان ملحق گردد؛ و حسن اولئک رفیقا.

آزادگان جهان بدانند که خون سید مجاهد هیچگاه هدر نمی رود و به قدرت خداوند متعال به زودی دروازه ای برای پیروزی خواهد بود که به برکت این خون آن را خواهد گشود. بر همه ی مسلمانان واجب است به یاری آنها بشتابند؛ چرا که از حضرت امیرالمومنین علیه السلام نقل شده است که فرمودند: بازماندگان شمشیر، دوام و بقایشان بیشتر است و فرزندانشان فزون تر.

ما ضمن قوت بخشیدن به دل های خود به وسیله ی معامله این مصیبت با خداوند متعال، همه مومنان را دعوت می کنیم تا از سیره، فداکاری ها و شهادت او چراغ هدایتی قرار دهند -همانطور که او بر سیره اجداد طاهرینش(علیهم السلام) بود-، به خداوند سبحان اعتماد کنند و در دین و دنیای خودشان فقط به او متوجه باشند.

تسلیت و تعزیت خاص و گرم خود را به اعضای خانواده بزرگوارش تقدیم می کنیم و از خداوند متعال و توانا می خواهیم دلهای آنها و ما را در این مصیب آرام گرداند و ایشان را به عالی ترین درجات بالا ببرد. و لا حول و لاقوة الا بالله العلی العظیم.

بشير حسين النجفي ‏

نجف اشرف




به کانال النجفی در تلگرام بپیوندید


ارسال
چاپ
ذخیره